Памер шрыфта:

Патрабаванні да камерцыйных прапаноў

Камерцыйная прапанова беларускай арганізацыі, якая накіроўваецца ў Міністэрства замежных спраў і замежныя ўстановы Рэспублікі Беларусь з просьбай аказаць садзейнічанне ў прасоўванні на экспарт беларускіх тавараў/паслуг (пошуку патэнцыйных замежных пакупнікоў), у абавязковым парадку павінна адпавядаць наступным універсальным патрабаванням:

1. Прадстаўлена ў электронным выглядзе з магчымасцю рэдагавання файла. Агульныя крытэры: памер файла – не больш за 1 Мбайт (спасылка на файл у хмарным сховішчы, калі больш за 1 Мбайт); аб'ём тэксту – 1-2 старонкі (максімальна – да 10 старонак); каляровы графічны дызайн з вылучэннем ключавых дэталей у тэксце; лаканічны і лагічна структураваны тэкст з указаннем звестак аб вытворцу ў пачатку да цаны тавару/паслугі ў завяршальнай частцы).

2. Складзена на рускай мове – для контрагентаў краін СНД, на англійскай і іншых адпаведных мовах – для контрагентаў краін па-за СНД (рэкамендацыі па выкарыстанні замежных моў можна знайсці тут).

3. Змяшчаць інфармацыю:

  • аб вытворцы:

- кароткія звесткі аб вытворчасці, тэхналогіях, сістэмах кантролю і менеджменту якасці, рэгіёнах і краінах экспарту, замежных партнёрах (вядомых сусветных брэндах), акрэдытацыі вытворчасці ў замежных дзяржавах на права пастаўкі прадукцыі, буйных замежных партнёрах;

- рэквізіты арганізацыі: адрас, тэлефон, факс, электронная пошта, сайт;

- ПІБ (у тым ліку на лацінцы) і пасады кіраўніцтва і супрацоўнікаў, якія валодаюць англійскай і іншымі замежнымі мовамі, іх кантактныя дадзеныя: тэлефоны (+375 хх ххх хх хх), прывязаныя да мэсэнджэраў (назва або значок мэсэнджэра побач з нумарам тэлефона), электронная пошта.

  • аб прадукцыі:

- галіна практычнага прымянення і функцыянальнае прызначэнне, мэтавая група маркетынгавага ахопу (галіны эканомікі, сфера дзейнасці патэнцыйных імпарцёраў);

- апісанне (каляровая фотавыява, гандлёвая марка, штрых-код, дэталізаваны код ТН ЗЭД, тэхнічныя характарыстыкі, вага і памеры, колькасць у таварнай упакоўцы, візуальныя варыянты ўпакоўкі, тэрмін прыдатнасці – для харчовай прадукцыі, размерны шэраг – для тавараў лёгкай прамысловасці);

- канкурэнтныя перавагі (унікальнасць, гарантыі якасці) у параўнанні з замежнымі аналагамі;

- наяўнасць сертыфікатаў адпаведнасці міжнародным/рэгіянальным тэхнічным і іншым патрабаванням (для мусульманскіх краін – сертыфікат "халяль" з указаннем краіны і арганізацыі, якая яго выдала, для ізраільскага рынку – сертыфікат "кашэрнасці");

- умовы продажу (прамыя перамовы з вытворцам, біржавыя таргі, аўкцыён, уласны суб'ект тавараправоднай сеткі за мяжой);

- умовы пастаўкі ў адпаведнасці з правіламі Інкатэрмс (пераважна CIF), мінімальная/максімальная партыя тавару, варыянты лагістыкі з указаннем порта дастаўкі грузу, рэальныя тэрміны дастаўкі, патрабаванні па захоўванні;

- базавая цана (за адзінку тавару), магчымыя скідкі і бонусы ўмовы іх прадастаўлення;

- валюта плацяжу (пераважна тая, якая выкарыстоўваецца ў меркаваных краінах збыту);

- умовы аплаты (перадаплата, акрэдытыў, адтэрміноўка плацяжу, выкарыстанне механізмаў экспартнага крэдытавання);

- магчымасць гарантыйнага і сервіснага абслугоўвання за мяжой.

  • аб максімальным тэрміне дзеяння камерцыйнай прапановы (месяц, квартал, год).

У звароце беларускай арганізацыі-экспарцёра ў Міністэрства замежных спраў і замежныя ўстановы Рэспублікі Беларусь неабходна ў дадатак да камерцыйнай прапановы адлюстраваць наступную інфармацыю:

- пералік краін – патэнцыйных рынкаў збыту тавараў/паслуг;

- кантактныя дадзеныя наяўных партнёраў на ўказаных рынках, станоўчым (адмоўным) досведзе супрацоўніцтва з імі;

- вынікі самастойнай прапрацоўкі камерцыйнай прапановы і правядзення маркетынгавых даследаванняў замежных рынкаў (якія крыніцы інфармацыі выкарыстоўваліся, з якімі замежнымі партнёрамі ажыццяўляліся перапіска і перамовы, іх вынікі і дасягнутыя дамоўленасці, прычыны адмовы замежных партнёраў ад супрацоўніцтва).

Министерством иностранных дел и загранучреждениями Республики Беларусь не принимаются к проработке коммерческие предложения, не отвечающие вышеуказанным требованиям. С практикой и спецификой подготовки коммерческих предложений либо презентаций экспортных возможностей можно ознакомиться на порталах деловой информации торгово-промышленных палат, специализированных агентств, бизнес-ассоциаций, конфедераций и союзов промышленников и предпринимателей иностранных государств (ссылки на Интернет-ресурсы можно найти здесь). Источник: https://mfa.gov.by/export/offers/ © При использовании материалов сайта ссылка на МИД Беларуси обязательна

Міністэрствам замежных спраў і замежнымі ўстановамі Рэспублікі Беларусь не прымаюцца да прапрацоўкі камерцыйныя прапановы, якія не адпавядаюць вышэйназваным патрабаванням.

З практыкай і спецыфікай падрыхтоўкі камерцыйных прапаноў або прэзентацый экспартных магчымасцей можна азнаёміцца ​​на парталах дзелавой інфармацыі гандлёва-прамысловых палат, спецыялізаваных агенцтваў, бізнес-асацыяцый, канфедэрацый і саюзаў прамыслоўцаў і прадпрымальнікаў замежных дзяржаў (спасылкі на Інтэрнет-рэсурсы можна знайсці тут).

Беларускім арганізацыям-экспарцёрам рэкамендуецца таксама самастойна размяшчаць свае камерцыйныя прапановы і прэзентацыі на гэтых інфармацыйных рэсурсах.

Пры прасоўванні тавараў на рынак Кітая рэкамендуецца выкарыстоўваць для размяшчэння камерцыйных прапаноў і інфармацыі аб таварах найбольш папулярныя ў Кітаі сацыяльныя сеткі і электронныя пошукавыя сістэмы (інфармацыю можна знайсці тут).

Дыпмісіі Беларусі за мяжой

Усе дыпмісіі Замежныя дыпмісіі ў Беларусі
Перайсці

Відэа МЗС

Aрхіў

Афіцыйныя інтэрнэт-рэсурсы