Áåëàðóñü . Ôàêòû

Галоўная / Знешні гандаль / Патрабаваннi да камерцыйных прапаноў

Патрабаваннi да камерцыйных прапаноў

Патрабаваннi да камерцыйных прапаноў, якія накіроўваюцца ў Міністэрства замежных спраў і замежныя ўстановы Рэспублікі Беларусь з просьбай аб аказанні садзейнічання ў прасоўванні прадукцыі і паслуг, што вырабляецца на экспарт і пошуку замежных партнёраў – патэнцыйных пакупнікоў беларускай прадукцыі і паслуг. 

1. Зварот камерцыйнай арганізацыі з просьбай аб аказанні садзейнічання ў прасоўванні прадукцыі, што вырабляецца на экспарт і пошуку замежных партнёраў – патэнцыйных пакупнікоў беларускай прадукцыі – павінен быць складзены ў форме камерцыйнай прапановы.
2. Камерцыйная прапанова накіроўваецца ў электронным выглядзе з магчымасцю рэдагавання накіраванага файла.
3. Камерцыйная прапанова рыхтуецца на рускай мове (пры накіраванні ў краіны СНД) і адпаведных замежных мовах (пры накіраванні ў краіны па-за СНД). У выпадку накіравання ў краіны з рэдкімі мовамі прапанова складаецца на англійскай мове.
4. Камерцыйная прапанова прадпрыемства павінна ў абавязковым парадку ўтрымліваць наступную інфармацыю аб прадукцыі:
4.1. вобласць практычнага прымянення прадукцыі і мэтавая група маркетынгавага ахопу (галіны эканомікі, сфера дзейнасці патэнцыйных імпарцёраў); 
4.2. апісанне вырабленай прадукцыі (каляровы малюнак тавару, гандлёвая марка, дэталізаваны код ТН ЗЭД, артыкул, тэхнічныя характарыстыкі тавару, назва матэрыялу, колер, штрых-код, вага і памеры, колькасць у таварнай упакоўцы;
4.3. адпаведнасць прадукцыі патрабаванням міжнародных і еўрапейскіх нормаў, наяўнасць міжнародных сертыфікатаў якасці;
4.4. магчымасць гарантыйнага і сэрвіснага абслугоўвання прадукцыі за мяжой;
4.5. перавагі ў параўнанні з замежнымі аналагамі;
4.6. базавы кошт, базіс фармавання кошту (ФОБ, СІФ і інш), магчымыя скідкі, умовы іх давання;
4.7. умовы пастаўкі (мінімальная / максімальная партыя тавару, транспарціроўка, захоўванне);
4.8. умовы продажу прадукцыі (прамыя перагаворы, тэндары, продаж праз біржу).
5. Камерцыйная прапанова павінна ў абавязковым парадку таксама ўтрымліваць інфармацыю аб камерцыйнай арганізацыі:
5.1. адрас арганізацыі і кантактныя рэквізіты (тэлефон, факс, электронны адрас і адрас сайта; прозвішчы і пасады адпаведных работнікаў прадпрыемства );
5.2. кароткая інфармацыя пра вытворцу, спасылка на адрас сайта з апісаннем прадукцыі, у тым ліку на замежнай мове. (Зыходзячы з практыкі, якая склалася, патэнцыйныя замежныя партнёры арыентуюцца на ўсталяванне прамых дзелавых кантактаў. У сувязі з гэтым неабходна пазначаць кантактныя дадзеныя кіраўніцтва і асоб, якія валодаюць адпаведнымі замежнымі мовамі.)
6. Пры звароце камерцыйнай арганізацыі з просьбай аб аказанні садзейнічання ў прасоўванні прадукцыі і паслуг, што вырабляецца на экспарт і пошуку замежных партнёраў – патэнцыйных пакупнікоў беларускай прадукцыі і паслуг, акрамя камерцыйнай прапановы, неабходна прадставіць дадатковую інфармацыю аб наяўных выніках праведзенага самастойнага маркетынгавага даследавання замежных рынкаў:
6.1. пералік краін – патэнцыйных рынкаў збыту прадукцыі і паслуг, а таксама звесткі аб ужо наяўных контрагентах на гэтых рынках і вопыце супрацоўніцтва з імі;
6.2. кароткая інфармацыя аб папярэдняй маркетынгавай прапрацоўцы прапановы (якія крыніцы інфармацыі выкарыстоўваліся, з якімі замежнымі партнёрамі прапанова выпрацоўвалася, вынікі прапрацоўкі, прычыны адмовы замежнага партнёра ад супрацоўніцтва і іншая аналагічная інфармацыя);
6.3. канкурэнтныя перавагі прапанаванай да прасоўвання беларускай прадукцыі ў параўнанні з замежнымі аналагамі.
7. Таксама пры звароце камерцыйнай арганізацыі пажадана пазначаць станоўчыя прыклады яе супрацоўніцтва на замежных рынках, кантактаў з буйнымі замежнымі партнёрамі і іншыя звесткі, якія маглі б быць карыснымі ў працы гандлёва-эканамічных службаў замежных устаноў па прасоўванні на экспарт прадукцыі і паслуг.
8. Пры пастаўцы складанатэхнічнай прадукцыі мэтазгодна пазначыць, дзе гэтая прадукцыя ўжо выкарыстоўваецца. (Пры звароце аб аказанні садзейнічання ў прасоўванні прадукцыі, што вырабляецца ў гэтай краіне ці рэгіёне.) 

 
Узор камерцыйнай прапановы можна спампаваць тут.

 
Замежнымі ўстановамі Рэспублікі Беларусь не прымаюцца да прапрацоўкі камерцыйныя прапановы, якія не адказваюць дадзеным патрабаванням.